Veelgestelde Vragen (FAQ) – Milalicious

1. Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verwerkt en verzonden. Je ontvangt een e-mail met track & trace zodra je pakje onderweg is.

2. Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Ja! Je kunt gratis afhalen in onze winkel in [plaatsnaam]. Kies “Afhalen” tijdens het afrekenen. We sturen je een bericht zodra je bestelling klaarstaat.

3. Wat zijn de verzendkosten?

  • België: Postpunt €5,30 – Thuislevering €6,30 - Gratis vanaf €75
  • Nederland: Thuislevering €7,80 – gratis vanaf €100

4. Kan ik een artikel retourneren?

Ja, je hebt 14 dagen retourrecht. Het product moet ongebruikt en in originele staat zijn. Lees ons retourbeleid voor meer info.

5. Kan ik een gepersonaliseerd artikel retourneren?

Helaas niet. Artikelen met naam of andere personalisatie kunnen niet geretourneerd worden, tenzij er een fout is gemaakt.

6. Kan ik een cadeau rechtstreeks naar iemand anders laten sturen?

Zeker! Geef deze bij opmerkingen bij het afrekenen en voeg een boodschap toe. Wij pakken het liefdevol voor je in.

7. Hoe weet ik welke maat ik moet kiezen?

In de productbeschrijving vind je meestal een maattabel of pasadvies. Twijfel je nog? stuur ons dan gerust via instagram een berichtje .

8. Mijn artikel is beschadigd aangekomen – wat nu?

Oei! Mail ons binnen 2 dagen na ontvangst met een foto van het artikel via hallo@milalicious.be. We lossen het snel voor je op.

9. Kan ik een artikel laten personaliseren?

Ja, bij bepaalde producten kun je een naam of detail laten toevoegen. De mogelijkheden staan bij het product vermeld of vraag het even na bij ons?

10. Hoe werkt een geboortelijst bij Milalicious?

Je stelt samen met ons of alleen een lijst op met je favoriete babyspullen. Familie en vrienden kunnen gemakkelijk online of in de winkel geschenken kiezen en aankopen.

12. Hoe maak ik een geboortelijst aan?

Stuur ons een mailtje via hallo@milalicious.be of kom langs in de winkel. We plannen een afspraak en helpen je persoonlijk met het samenstellen van je lijst.

13. Kunnen vrienden en familie online bestellen van de lijst?

Ja! Elke geboortelijst krijgt een eigen link op onze webshop. Zo kunnen familie en vrienden makkelijk iets kiezen en bestellen, waar ze ook zijn.

14. Kan ik zien wat er al gekocht is van mijn lijst?

Ja, je krijgt toegang tot een overzicht van de aangekochte cadeaus, zodat je niets dubbel ontvangt. 

15. Worden de cadeaus klaargezet of verpakt?

Alle cadeaus die moeten opgehaald worden door de ouders worden door ons voorzien van een verpakking met daarop de naam van de persoon die het geschenk heeft gekocht. Als er wordt gekozen om het geschenk zelf aan de ouders te bezorgen wordt deze mooi ingepakt en meegegeven met de klant. Klanten kunnen ook kiezen voor afhaling door zichzelf of door de ouders of verzending naar de ouders.

16. Tot wanneer blijft mijn lijst actief?

Je geboortelijst blijft beschikbaar tot ongeveer 3 maanden na de geboorte, tenzij je iets anders afspreekt.

17. Wat als er artikelen overblijven op mijn lijst?

Na afloop kun je ervoor kiezen om de resterende artikelen ( zonder aankoopverplichting) zelf aan te kopen (eventueel met de korting of de gekregen cadeaubonnen), of we halen ze van de lijst.

18. Kan ik mijn lijst ook combineren met een babyborrel of doop?

Zeker! We stemmen je lijst graag af op jouw feestmoment. Laat het ons weten bij het opstellen.

19. Kan ik al zaken meenemen naar huis zonder deze aan te kopen? 

Ja hoor dit kan zeker ! Om jullie alle comfort te geven is het mogelijk om artikelen +- 3 weken voor de uitgerekende datum al in huis te hebben . Je hoeft deze dan zelf (nog)niet aan te kopen , deze blijven op de geboortelijst openstaan en zo kunnen familie of vrienden deze nog kopen.

Heb je nog vragen?

Stuur gerust een mailtje naar hallo@milalicious.be of kom eens langs in de winkel – we helpen je met veel plezier verder.